Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Freed
Administrator
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 11:36, 19 Cze 2007 Temat postu: Call of Duty 4 |
|
|
Trailer
Gameplay z jakiegoś pokazu
Wygląda całkiem fajnie, ale gameplay trochę zbyt arkadowy jak na obecną chwilę. Zakładam, że to poprawią
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Freed
Administrator
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 9:27, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
MoKrY
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3city
|
Wysłany: Wto 10:22, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
mam nadzieje ze będzie kilka kampanii.... chciałbym doprowadzi ruskich do zwycięstwa i skopać dupę tym amerykańcom
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Freed
Administrator
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 12:13, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Insurgency Tam można
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Freed
Administrator
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 7:23, 12 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Freed
Administrator
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 10:52, 20 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Tryb singleplayer zapowiada się bardzo smakowicie, jednak to tryb multiplayer będzie stanowił o sile tej pozycji. Jeśli tylko w wersji na PC będą elementy z konsolowej, to Panowie i Panowie ogłaszam, że nadchodzi pogromca America's Army. Ta gra będzie miała to wszystko, czego brakowało America's Army.
- kule przechodzące przez ściany, sufit i podłogę.
- kule po przejściu przez obiekty mają mieć mniejszą siłę uderzenia.
- można będzie wdrapywać się na wyższe przeszkody, śmietniki, murki itp.
- możliwość wchodzenia i wychodzenia przez okno do budynków.
- system punktowy, który będzie miał praktyczne zastosowanie:
* Będzie można za niego modyfikować bronie
* Udoskonalać swoją postać, przez "kupowanie" dodatkowych umiejętności, takich jak: szybsze bieganie, cichsze chodzenie, trochę więcej życia, pociski o większej sile uderzenia, czy penetracji, stabilniejsza broń w trybie zbliżenia (snajperzy), możliwość zabrania dodatkowych granatów, wyrzutni rakiet RPG-7, zabrania min, ładunków wybuchowych odpalanych zdalnie, oraz "last stand" [po swojej śmierci nie przenosimy się na respawn, ale mamy jeszcze parę sekund (wykrwawianie się) w których nasza postać dobywa broni przybocznej i może zastrzelić gościa co nas tak urządził, w tym trybie wystarczy już tylko jedna kulka (dobijająca) i nas nie ma] i wiele innych. - wprowadzenie rozwiązania rodem z RPG sprawi, że każdy gracz będzie miał postać z trochę innymi właściwościami i innych wyposażeniem.
- Spory arsenał, który będzie odblokowywany stopniowy w miarę postępu naszego doświadczenia. Warto dodać, że będziemy mieć wolną rękę w jego wyborze.
- Modyfikacje broni (np. lekki karabin maszynowy, zwany potocznie AR'ką wyposażony w ACOG x4).
- Zabicie np. 100 wrogów z jednej broni, odblokuje nam inną skórkę do broni (np. piaskowe maskowanie).
- Zabicie trzech wrogów pod rząd, sprawi, że nad polem walki pojawi się UAV, który pokaże pozycje naszych i wrogich żołnierzy - na 30 sekund. Zabicie 5 wrogów, umożliwi wezwanie nalotu powietrznego w wybrane przez nas miejsce. Zabicie 7 przeciwników bez własnej śmierci, sprawi, że na pole bitwy przyleci śmigłowiec i będzie wspierał ogniem drużynę, która go wezwała. Warto dodać, że frag’i (i punkty doświadczenia) zdobyte przez śmigłowiec, zaliczają się na konto gracza, co go wezwał. Śmigłowiec można zestrzelić (wspomniane wyżej RPG-7), co daje dodatkowe punkty drużynie i zbliża ją do zwycięstwa.
- Kilka trybów rozgrywki – Free for all, team deatchmatch, Team Objective i Team Tactical.
- Możliwość uderzenia nożem z bliskiej odległości (zamiast zmieniać nerwowo magazynek).
- Noktowizor który działa.
Obejrzyjcie sobie to:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Freed
Administrator
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Śro 9:37, 10 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Wszyscy chętni zobaczyć jak wygląda zabawa w Call of Duty 4, będą mieli okazję już w ten czwartek. Pojawi się demo gry, niestety tylko z trybem singleplayer.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Bunkerites
Bywalec
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:28, 12 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
pykalem wlasnie w COD 4 kozak jak dla mnie,wciagam pelna wersje
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jozia
Vip
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrówka (Poznań)
|
Wysłany: Pią 20:40, 12 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ja dopiero ściągam z torrenta, ale podejrzewam że mi się spodoba, ciekawe kiedy pełna wyjdzie ?, może jeśli będzie fajnie na MP to się odciążę z AA na COD4 ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jozia
Vip
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrówka (Poznań)
|
Wysłany: Sob 14:04, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Już zagrałem, rewelacja, na prawdę, szkoda że taka krótka demówka, ale gierka chodziłą u mnie GForce 8600gt płynnie na 1024x768 , efekty super, miodność tyż. Czekam na full.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
TrOtyL
Predator
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zywiec
|
Wysłany: Sob 15:23, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Hospa chce zdradzic ja niemoge
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jozia
Vip
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrówka (Poznań)
|
Wysłany: Sob 19:45, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Hehe, no nie że zdrada od razu. COD4 wydaje mi się już bardziej realny niż MOH-A, albo inne tytuły, ale jednak AA jeśli chodzi o realizm wymiata a HOSP jako mapka jest nie do zdarcia, w końcu łupię na tej mapce już prawie trzy lata
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Freed
Administrator
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Sob 23:57, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nareszcie ściągnąłem demko i zagierczyłem. Jestem świeżo po grze, dlatego moja wypowiedź będzie bardzo subiektywna. Gra rządzi, wymiata, miesza z błotem to co widzieliśmy dotychczas. Pięknie odwzorowana broń i jej działanie (snajperki są fantastyczne ). Można strzelać przez ściany, co jest po prostu miażdżące. Zachowania postrzelonych przeciwników są bardzo dobrze odwzorowane, a head shot wygląda... "bajecznie" . Gra wymiata i tyle. Co do realizmu. Jest tak samo jak z wcześniejszymi odsłonami serii Call of Duty. Czyli, chcesz mieć grę do bólu realistyczną? Włącz ją na najwyższym poziomie trudności i koniec z akcjami rambo.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jozia
Vip
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrówka (Poznań)
|
Wysłany: Nie 0:32, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
no cóż co człowiek to opinia, może jak pogram w COD4 na multi to zmienię zdanie, tylko kiedy COD4 wyjdzie ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Freed
Administrator
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 10:10, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Premiera jest przewidziana na 9 listopada. Nie wiadomo, kiedy będzie polska premiera. Pewnie zaraz po światowej.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|