Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Freed
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pią 16:28, 18 Lip 2008 Temat postu: Operation Flashpoint 2 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
^Jo]K[eR^
Forumowicz

Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Nie 9:39, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
WOW, grafika wypas !!!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dudek
Nowicjusz

Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: tychy
|
Wysłany: Nie 12:45, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
kiedy to cudo ma wyjsc??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Freed
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 18:11, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze długo, długo. Jest mowa o 2009 roku.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Jozia
Vip

Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrówka (Poznań)
|
Wysłany: Nie 20:11, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wygląda super
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Freed
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pią 8:51, 20 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak z AA 3.0 nie wyjdzie, to będziemy mieli zamiennik
P.S. Zwróćcie uwagę na poruszanie się broni w czasie poruszania i porównajcie do tego co widzieliśmy w filmiku z AA 3.0 (co Joker się ze mnie śmiał ). Widzicie różnicę? Tak jak to zrobili, jest prawidłowo. Tak jak to jest w Call of Duty 4, jest prawidłowo. Tak jak jest w AA 3.0 jest... śmiesznie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
TrOtyL
Predator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zywiec
|
Wysłany: Pią 20:05, 20 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Moze sie poprawia
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Freed
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 14:27, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Arma 2 została zjedzona na śniadanie Jak dla mnie to bomba
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
-=Madis=-
Forumowicz

Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 18:08, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wlasnie przeszedlem pierwsza misje w OF Dragon Rising i ... i jestem mile zaskoczony grajac w OF mialem troszeczke wrazenie ze gram w GR Adwanced warfighter i dzwieki towarzyszace w menu gry przypominaja mi te z Star Wars'ow Battlefront , gra jest naprawde wymagajaco nie pod wzgledem systemowym ale taktycznym jedna kula i do piachu idziesz, wrogowie flankuja nie stoja jak drzewa, wzywaja posilki wiec daje do myslenia jak tu nie dac sie zabic badz podejsc od tylca :p, polecam gierke misje dlugie i zroznicowane, mi sie strasznie podoba :]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
TrOtyL
Predator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zywiec
|
Wysłany: Nie 15:24, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Mam kupilem i zaczolem gre jak dla mnie rewelacja gram po sieci z piniem i psem aps 217.115.159.194:3680 to ts aps jak co
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Freed
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 22:01, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jak zwykle. Miało być pięknie i zajebi****, a wyszło... eh. Od początku.
Menu. Ciekawy dostępnych opcji (jak zawsze) sprawdzam co mamy do wyboru. Okazuje się, że kampanię, pojedyncze misje i multiplayer. Jako, że multi mnie nie interesi, sprawdziłem "single mission". A tam... jest miejsce na misje, które możesz sobie stworzyć edytorem misji Wspomnę tylko, że w oryginalnej flaszce był całkiem spory wybór misji pojedynczych, w tym moja ulubiona. Polegała ona na zabiciu trzech wrogich oficerów w bazie wroga. Zaczynaliśmy w lesie z karabinem snajperskim, oddaleni od celu ataku o kilka kilometrów. Prawie cały czas się skradamy i unikamy kontaktu z wrogiem - prawie jak w snajperskiej misji w Call of Duty 4. Pamiętam, że przeszedłem tą misję wystrzeliwując tylko 3 pociski. Poczym rozpoczynał się szaleńczy rajd do punktu ekstrakcji z przeciwnikami na plecach i latającymi śmigłowcami. Miodzio. Dlatego w tym miejscu doznałem strasznego zawodu. Wybrałem zatem kampanię. Filmik wprowadzający, odprawa i... gramy. Zaraz, zaraz a gdzie zbrojownia? Gdzie wybór roli, jaką będę pełnił (w domyśle sniper)? Myślałem, że coś przeoczyłem. Wracam do menu, wybieram kampanię i widzę, jest. Ha ha ha. Moja radość nie trwała jednak długo. Okazało się, że ekwipunek mogę tylko pooglądać. WTF! Sorry ale nie potrzebuję wyjaśnienia co to jest .45, albo M16A4. Potrzebuję możliwość wybrania sobie karabinu snajperskiego i miejsca ekstrakcji - oczywiście w ramach rozsądku. Nic z tego. W oryginale można było, nie we wszystkich misjach, wybrać wyposażenie. Przeważnie w misjach sił specjalnych, bądź wtedy, kiedy byliśmy dowódcami oddziału. Sprawa była prosta. Tutaj, żeby sprawdzić jak wygląda moja ulubiona broń, musiałem włączyć edytor misji
Kilka uwag.
Żeby położyć przeciwnika, trzeba go trafić od 3 do 4 razy w pierś. Jest to stosunkowo realistyczne z uwagi na kamizelkę kuloodporną. To jednak nie wyjaśnia faktu, dlaczego po trafieniu, stoi tak jak stał. Powinien się zatoczyć, chwycić za trafione miejsce, albo przynajmniej schować i przestać na chwilę się ostrzeliwać.
Wrogowie mają szósty zmysł i po pierwszym strzale w ich stronę, doskonale wiedzą gdzie jesteś.
Kiedy strzela się do nich z dużej odległości, to nie szukają schronienia, tylko kładą plackiem na glebie. Tak jak w oryginale i Armie. Sorry. Mamy prawie rok 2010 i widzieć takie debilizmy w grze, to człowiekowi się odechciewa. Gdybym usłyszał, że ktoś strzelił i mój towarzysz padł trupem, zacząłbym biec do najbliższego schronienia. Eh. W tym miejscu Far Cry 2 jest bardziej realistyczny. Prosta sytuacja. Punkt kontrolny w Far Cry, których było pełno. Obsada, czterech typów. Widzę ze wzgórza wszystkich. Biorę pierwszego na cel. Ładny headshot. Szukam następnego celu, a tutaj zonk. Nie widzę nikogo. Trzeba było poczekać czasami całkiem długo, zanim zaczynali ostrożnie wyłazić. To było super. Prawdziwa gra nerwów.
Broń jest wyciągana bardzo powoli. Do tego stopnia, że posiadanie broni przybocznej nie ma sensu. Skoro wyciągnięcie pistoletu zajmuje mi tyle czasu, co przeładowanie karabinu, to sorry. Mało tego. Po wystrzeleniu ostatniej kulki z karabinu... włącza się automatyczne przeładowania - bzdet.
Przycelowanie przez muszkę i szczerbinkę odbywa się przez przytrzymanie prawego przycisku myszki, co było i jest dennym rozwiązaniem.
Żeby wydać rozkaz oddziałowi, muszę stanąć w miejscu No tak. Zapomniałem, że Amerykanie mogą tylko wydawać rozkazy stojąc na baczność. Do tego cały system wydawania poleceń podwładnym, jest przekombinowany. Dla mnie średnio to się sprawdza, choć muszę przyznać, że jest i tak bardziej przyjazne dla użytkownika, niż w oryginale - tam to było hardcorowo.
Samo rozwiązanie z biegającą za mną drużyną jest też średnio trafione. Zamiast słuchać naszych rozkazów, to oni zachowują się jak sterowane marionetki. Prosta sytuacja. Jesteśmy w lesie. Schowałem się, no za czym , za drzewem i ostrzeliwuję się z przeciwnikiem. Patrzę na ikonki moich ludzi, bo coś zaczęli się drzeć, a tam żółto i czerwono - ranni i martwi. No tak, to przekroczyło umiejętności moich hamburgerożernych towarzyszy, żeby w lesie schować się za drzewem. Pewnie powinienem znaleźć rozkaz w tym kołowrotku "chodu w krzaki".
Animacja przeładowania jest taka sama, bez różnicy czy mamy nabój w komorze, czy nie. Za każdym razem przy pomocy zamka wprowadzamy nabój do komory. Co za tym idzie, nigdy po przeładowaniu nie będziemy mieli 31 naboi. Sorki, ale Delta Force 2, (nie wiem czy pierwsza część, bo nie grałem) gra z 1999 roku miała takie rozwiązanie. Mało tego, twórcy Delty poszli o krok dalej i wprowadzili taki patent, którego nie znalazłem jeszcze w żadnej grze wojennej. W każdej broni było o nabój, bądź dwa mniej, niż wynosiła pojemność magazynka. Było to oczywiście podyktowane realizmem. Dzięki takiemu zabiegowi, broń miała się rzadziej zacinać. Była to pierwsza gra w której spotkałem się z karabinem wyborowym Barett. Wtedy myślałem, że on fabrycznie ma 8 naboi w magazynku. Fajne, nie? Liczyłem, że taki patent wprowadzą w AA3.0, kiedy to mówili o wyborze ekwipunek przed misją. Wracając do animacji. Przeładowanie pistoletu, z tego samego powodu, jest po prostu głupie. Ponieważ w magiczny sposób cofa nam się zamek do tylnego położenia. To wszystko są rozwiązania rodem z gier budżetowych, a nie pełno prawnych produkcji.
Teraz jeden z większych minusów. Nasza postać nie potrafi wychylać się z za przeszkody Porażka.
Nie mamy kompasu, ani zegarka. Wiem, że brzmi to dziwnie, a jednak. Jeśli ktoś będzie chciał zagrać w trybie hardcore, to kierunek musi określać chyba na podstawie gwiazd, ponieważ cały hud znika. Żeby była możliwość, jak w oryginale, wyjąc kompas i zegarek, to byłoby po problemie.
Niby mamy całkowitą swobodę w wykonywaniu misji. Jednak wciąż słyszymy z głośników, że coś musimy zrobić, bo jak nie, to zginie jakiś tam oddział, albo coś innego bardzo złego się stanie. Co w efekcie zmusza nas do robienia tego co przewidzieli twórcy. Mało tego, trzeba to robić mniej więcej po wyznaczonej drodze, bo braknie jeszcze czasu. To nie jest swoboda. Przykład. Jedna z misji z komandosami. Mamy wysadzić przepompownię. Robię wszystko powoli, po cichu. Kiedy nagle słyszę komunikat radiowy, że muszę się pospieszyć i wysadzić pompę zanim zatankują się ciężarówki, które już nadjeżdżają. Nieeeee. W oryginale miałem czas w godzinach (stąd wspomnienie zegarka). Wysadzali nas gdzieś w terenie i mieliśmy czas (np. czterech godzin) na infiltrację, wykonanie zadania i powrót do strefy odbioru.
Mało tego. Jeszcze jedna wnerwiająca rzecz. Widok naszej postaci jest bardzo wąski. Pewnie nie zwróciliście na to uwagi, co? Przez to nie widzimy wszystkiego, wrogowie się przemieszczają a my jesteśmy ślepi, jak koń z klapkami. Do tego nasza broń wyposażona w ACOG, bądź reflex czy cokolwiek innego zamontowanego na górnej szynie broni, zasłania nam połowę ekranu. W rzeczywistości nawet trzymając broń przy twarzy mamy dużo szersze pole widzenia. To jest rzecz której nie widzi się od razu, ale mnie drażni niemiłosiernie. Wiecie po czym się zorientowałem? Po ruchach myszki. Zdałem sobie sprawę, że coś dziwnie dużo zachodu kosztuje mnie obrócenie się dookoła.
Wiem, że wymienione przeze mnie rzeczy nie są może jakimiś wielkimi minusami, ale psują mi odbiór tej (z założenia) realistycznej strzelanki.
Jak dla mnie, to twórcy sami nie wiedzieli czego chcą. Zrobili pseudo realistyczną strzelankę na konsolę, zamiast symulator na piece.
W sumie przeszedłem 5 - 6 misji. Nie wiem dokładnie. Brak mi cierpliwości na więcej, gra leci do kosza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Freed dnia Pon 22:03, 12 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
^Jo]K[eR^
Forumowicz

Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 8:01, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Paweł powinienes pisac artykuly do jakiegos czasopisma - naprawde!!! za kazdym razem jestem pod wrazeniem
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
MoKrY
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3city
|
Wysłany: Śro 22:11, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
popieram wypowiedź joka
rzadko daje rade przeczytać cały artykuł czy recenzje na temat danej gry a w twoi wykonaniu aż milo:P
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Freed
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Śro 23:44, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za miłe słowa, ale aż taki dobry nie jestem
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
^Jo]K[eR^
Forumowicz

Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 20:21, 16 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no właśnie chodzi o to że jesteś
nikt z nas nie zauważyłby w życiu tego o czym ty napisałeś
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|