Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pab1oo
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 1:41, 17 Maj 2007 Temat postu: America's |
|
|
Pomysły odnośnie wyżej wymienionej gry..
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
-=Madis=-
Forumowicz

Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 1:08, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam taki pomysl dla tworcow Americas'a by zrobili Bridge Crossing nie w zime ale w czasie letnim z drzewkami i takie tam duperelki fajnie by to wygladalo
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
MoKrY
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3city
|
Wysłany: Czw 8:45, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
nie bedzie za fajnie bo latem za bardzo mgły nie będzie, a co za tym idzie będzie widać przez całą mapę.....
ale wizualnie bardzo ładnie by to wygladało
ja proponuje HOSP dethmach, i żeby można było wybrać jako klasę broni pielęgniarkę
będzie taka pinda latała z rpg po hospie w końcu sie zemści za te wszystkie postrzały i heady
w końcu wszystkie pindy co im na fr zależy miały by co robić a my byśmy mogli sie oddać roskoszy gry zespolowej
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
pab1oo
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 12:35, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Co do Bridge Crossing to pomysł mi się podoba, a co do mgły to wystarczyło by kilka włączonych lamp i lekki półzmrok, lub trochę później było by fajnie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
TrOtyL
Predator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zywiec
|
Wysłany: Czw 12:38, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
To idz do piwnicy i zgas sobie swiatlo
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
SoPeL
Forumator

Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:41, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
wcale nie przeciez za kazdym rano jakby ktos z was podniosl dupe z lozka kolo godz 5 w lecie to zauwazylby ze z reguly o tej porze moze byc mgla i chuj.... wiec mogli by zrobic Bridgea o 5 rano w lecie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
pab1oo
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 12:45, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Jak kto woli i tak grałbym na każdej wersji.. Bażant bo to z Ciebie zrobię
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
TrOtyL
Predator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zywiec
|
Wysłany: Czw 13:03, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
LOL dzieki pabloo
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Freed
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Sob 11:00, 03 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Wiecie co byłoby fajne
- Gdyby przy strzelaniu z biodra, naboje latały na prawo i lewo, a nie dokładnie tam gdzie wskazuje kropka.
- Gdyby przy używaniu muszki i szczerbinki trzeba było chwilkę poczekać, aż się zestroją. (ludzie chodziliby z włączonymi celownikami, jak w True Combat Elite).
- Brak skakania. Tak właśnie. Dałbym tylko możliwość wchodzenia na obiekty na zasadzie podciągania się. Przez niskie przeszkody powinien przebiegać automatycznie....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Freed dnia Sob 11:01, 03 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Freed
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Sob 11:00, 03 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
...Teraz całkowicie nowy pomysł (bo mój )
- Zmiana magazynka w grach FPP jest źle odwzorowana. Najlepiej jest to zrobione w Red Orchestra, ale tam też trwa to zbyt szybko. Jak ja bym to widział Na zasadzie mini gry, polegającej na wciskaniu w odpowiednim czasie odpowiedniego klawisza (jak w tych grach muzycznych). Prędkość częściowo zależałaby od gracza, jego opanowania i stanu umysłu Wtedy zmiana magazynka trwałaby znacznie dłużej. Zaowocowałoby to tym, że ludzie szanowaliby amunicję i używali ognia pojedynczego. Mało tego, pistolet stałby się niezbędny.
W taką grę chciałbym zagrać.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
TrOtyL
Predator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zywiec
|
Wysłany: Sob 12:57, 03 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
To musisz jeszcze poczekac .Moze w wersji 3.0
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
MoKrY
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3city
|
Wysłany: Sob 13:32, 03 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
BaZaNt napisał: | To musisz jeszcze poczekac .Moze w wersji 3.0  |
ta raczej 8.03
ps
freedon napisz im maila z tymi swoimi pomyslalmi bo sa swietne i nie takie trudne do wykonania
pezynajmniej tak sie wydaje
do tych z insurgency tez napisz
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Freed
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Sob 14:54, 03 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Na stronie Insurgency podobne zagadnienie było omawiane i postanowili zrobić tak, jak jest obecnie. Devowie America's Army mają w d**** co myśli społeczność graczy, gdyż ich głównym celem jest agitacja młodych ludzi do wojska. Dlatego nigdy nie zrobią gry tak realistycznej, jak byśmy tego chcieli.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
-=Madis=-
Forumowicz

Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 16:05, 03 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ja natomiast uwazam, ze dobrym pomyslem jest tryb doglebnej kooperacji czyli cos podobnego jak w ''Army of Two'' pomaganie w spinaniu sie np snajperom do miejsc trudno dostepnych, wymiana giwerek z lapy do lapy (a nie jakies tam wyrzucanie na glebe jak dla jakiegos psa )
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Freed
Administrator

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 898
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Sob 16:44, 03 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Co byłoby jeszcze fajne Gdyby zdecydowali się, czy w grze jest marksman, czy sniper. Z tego co ja rozumiem, to w grze mamy marksmana. Czyli gościa, który podąża za swoją drużyną i stara się ich osłaniać. Jest on przeważnie wyposażony w broń samopowtarzalną z celownikiem optycznym (np. M14, M21 czy SPR) [link widoczny dla zalogowanych]
Obecnie mamy w grze marksmana, który posługuje się nieodpowiednim narzędziem pracy (wyjątek SPR na mapach SF)....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Freed dnia Sob 16:47, 03 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
|